باهم برای هم

باهم برای هم

اندیشه جوان زندگی روان
باهم برای هم

باهم برای هم

اندیشه جوان زندگی روان

افراد موفق این اشتباهات را در مورد پولشان انجام نمی دهند


افرادی که در زندگی شان موفق هستند، برای رسیدن به موفقیت شان برنامه ریزی های سختی داشته اند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که افراد موفق با پولشان چه کارهایی انجام می دهند؟
مدیریت موثر پول، مهارتی مهم در موفقیت است. خیلی از افراد موفق از سال های اولیه زندگی شان، تصمیم می گیرند که در مورد پول کارآمد باشند.
 
ادامه مطلب ...

چگونه در 30 ثانیه دیگران را شیفته ی خود کنیم (در ملاقات های شخصی و کاری)

اگر در مصاحبه ی کاریی هستید، یا در سمینار در حال شبکه سازی با افراد مختلف هستید، یا اصلا در حال دویدن به سمت آسانسوری هستید که بیل گیتس(!) را آنجا میبینید و میخواهید با او ارتباط برقرار کنید؛ متقاعد کردن دیگران به اینکه فرد جالب توجهی هستید؛ کار آسانی نیست.

«اکثر مردم نمیتوانند آنچه را که دارند و ارزشمند است را به صورت تاثیرگذار ارایه کنند»
__پاول مک دونالد

اگر میخواهید خیلی راحت دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، شما برای این منظور 8+22 ثانیه زمان دارید !
تعجب کردید؟ در اصل شما در 8 ثانیه تاثیر اولیه را بر روی طرف مقابل میگذارید (از اینجا بخوانید چطور؟) و سپس 22 ثانیه فرصت دارید یا آنرا تغییر دهید و یا آنرا برای همیشه در ذهن طرف مقابل ثبت کنید.

 

ادامه مطلب ...

تجارت موفق و کسب درآمد مطلوب

برای شروع یک کار جدید  سختی های زیادی در راه است ،وقتی درها را باز کردید، کارتان شروع شده است. در بسیاری از موارد، باید خیلی بیشتر از زمانی که برای بقیه کار می‌کردید زمان بگذارید.

 برنامه ریزی  و مهارت‌های سازمانی برای موفقیت در کار و تجارت  را بدانید. بسیاری  افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن سخت‌ تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. به همین دلیل باید برای برنامه‌ریزی وقت بگذارید تا موفق شوید.

 

ادامه مطلب ...

تعامل بین کار و زندگی


همیشه این جمله را می شنویم که: «موفقیت مستلزم از خود گذشتگی ست. نمی توانید همه آن را داشته باشید. اگر می خواهید در شغل یا تجارت تان موفق باشید، مجبور خواهید بود که تسلیم شوید و بهای بسیار سنگینی در زندگی شخصی خود بپردازید. این روش فکری بسیاری از افراد است. اما با این وجود درصد کمی از افراد هستند که از این پس آنان را مدل نقش می نامیم، که به سوی این مصالحه غیرقابل بخشش قدیمی راه یافته اند. من این را می دانم زیرا دنیا برای یافتن این افراد جست وجو کرده ام.



  
ادامه مطلب ...